FreeDoge

niedziela, 19 lutego 2017

Jeżeli i Tobie marzy się 1 BTC

No nie - myślisz sobie - jeszcze jedna strona z listą bezpłatnych źródeł Bitcoinów


Gdybym patrzył na to czytelniku z Twojej perspektywy to mógłbym odnieść takie samo wrażenie. Po co więc zacząłem w ogóle tworzyć to miejsce od podstaw? Moim celem jest 1 BTC. Wiem już, że wydobywanie tej monety na komputerze osobistym jest już całkowicie nieopłacalne. Nie mam natomiast - zapewne podobnie jak wiele innych osób - możliwości zakupu specjalistycznego sprzętu (ASIC). Jeżeli Ty dysponujesz odpowiednim budżetem to pewnie nie jest to strona dla Ciebie. Jednak jeśli chciałbyś poświęcić trochę swojego prywatnego czasu na wykonywaniu prostych czynności, które będą zbliżać Ciebie do zdobycia 1 BTC to możesz skorzystać z miejsc, które Ci tu wskażę.
Postaram się aby miejsce to było źródłem najświeższych informacji o źródłach Bitcoinów. Będę wyróżniał te, które w mojej ocenie opłacają się najbardziej, a także wskazywał, z których już udało mi się zdobyć dochód.
Zatem zacznijmy od zdobycia pierwszej kwoty. Za zarejestrowanie e-mail w serwisie vnbitcoin można zdobyć 0.3 mBTC.

Wszystkie dotacje strony mile widziane: 13ekF1nPwoasTekvWyktaKmJBuxyoMg6X2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz